Wednesday, May 19, 2010

MSSM..my lil bro sertai bahagian..

tak sangka adik aku yg kecik ni (kecik ker?dh potong aku dah) aktif jugak org nyer.. tgk mcm tak minat sukan2 ni.. tp mcm maner pun,kakak bangga la masa tu.. best sgt2 g stadium dgn parents masatu..ye la..mak ayah maner yg tak bangga biler ank wakil sekolah antara negeri..heee.. destinasi di stadium larkin,jb..
aku nk tumpang posing..heee
my dad n ma..khusyuknyer dad sy tu tgk kawat kaki..heee
dan bangga sgt2 krn anaknyer masuk bahagian..
pandangan dari atas stadium..
penuh warna warni..satu malaysia..hehehe

hahahaha...muka tak sempat nk posing..
hahahaha..
gewdiks sey..hee
-tammat-

5 comments:

Ms Sue said...

kdg2 kita xperasan org yg dekat ngan kita tu punye keupayaan yg membanggakan...

aRi sHu said...

nuar one of the color2 tu ke? ikut jejak kakak die eh? hehe..

E.L.I.Z.A said...

wah syioknye..mesti la bangga kan..adik awak masuk olahraga ke?

dhamirah asilah said...

sue:btl2 tak sgka..

shi3la said...

bagus ler diyer aktif cam tue dari melepak buang mase segala...skang nihh dah macam-macam kes...