Sunday, August 18, 2013

i'm back ! ! !


assalammualaikum semua.. rasanya lama sudah tidak ketemu kan... sudah setahun lebih saya menyepikan diri mula dari saya pregnant.. sampai la ni baby i pun dah 5 bulan baru lah nak muncul kan.. rindunyer kat blog ni.. rindu kat member2 blog.. apa2 pun di kesempatan ini saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN
saya akan cover kan semula sepanjang saya tak update dalam blog sebelum ini.. jommm layannnn....
ni pic masa saya pregnant 8 bulan..comel jer kan perut kiter...tp jgn terkejut tau.. stil boleh main badminton time ni..hehehehe

ni la baby kiter..baby girl..bersalin memang betul2 ikut due doktor bagi pada 20 Mac 2013 tepat jam 7 pagi.. alhamdulillah..segalanya berjalan dengan lancar.. lahirkan baby secara normal dan baby seberat 2.6kg ketika dilahirkan.. diberi nama NUR QAISARAH BINTI MOHD FAIZ..

sekarang my baby dah 5 bulan..sekejap jer kan dah besar...beraya tahun ni bertiga..alhamdulillah...
dan ni last pic dan latest pic diambil semasa beraya dirumah nenek tersayang di melaka..
still kekal mantain kan badan akak...heee...
itulah secara ringkasnyer ketiadaan ku di bolg selama setahun lebih..nanti kiter berborak lagi ea.. bye.. assalam...

6 comments:

dhiera zainudin said...

hah.. lama sangat sampai kite pun nak cakap 'eh, baby dah 5m'. hehe

dhamirah asilah said...

kan dhiera.....heee

Liza Razak said...

wahh..lama jugak sis tak update blog...anyway...selamat hari raya sis..maaf zahir & batin :)

E'in said...

welcome back miera... lamenye xdtg sini sampai awak dh ade baby... tahniah... :)

dhamirah asilah said...

selamat hari raya liza razak...

dhamirah asilah said...

tq ein..skrg tgh tunggu turn ein pulak ni..