Monday, March 8, 2010

TeaM bUILDINg @ Sg Udang,MELAKA..

seronoknyer time g tem building ni..
rasa mcm tak puas jer..
walaupun kawasan kat sana tersgt la panas..
bahang..
kulit pun terbakar..
kami tetap enjoy!!
thanks to CSM JOHOR 4 THIS..
enjoy this pics...

ni la asrama kami..
aku mengagih-agih kan kemeja utk di pakai seragam pd hari penutup nnti..
ni la hari kedua kami di kem rela sg udang..sdg menunggu turn utk menembak..hee
look this pic...aku pegang aper tu???senapang M-16 TU...wow!!!pegang je ea...aku tak menembak pun..takut wooo...
nmpk blkg tu suma stok senapang utk latihan menembak..tp..aku berani tembak pki pistol jer...huu...
ni utk acara sukaneka ptg sabtu tu..
aku khusyuk masukkan air dlm belon..best gilak!!smpi melecet tgn gue..
ni adlah aktiviti bebas slps acara sukaneka..tingat zaman sekolah-sekolah lak..
ok...aktiviti mlm kiter smbg next post k..heee

5 comments:

fikaryna said...

mira paling slim..apa rahsia..hik2..

asna cute said...

msti syok kn sbb dpt hirup udara segar dr alam hehe.. lama dh asna xmasuk hutan nie hehe~

dhamirah asilah said...

fikaryna:mira onn the way nk gemuk ni tau..heee

asna:best sgt tau asna..tp yg tak bestnyer panas..rentung kitorg tau..hee

Ms Sue said...

korang bujang..
mmg elok bersosial secara sehat..
mcm sue dah takleh dah..

dhamirah asilah said...

saper kata dah kawin tak leh enjoy,sue..