Monday, March 15, 2010

award from sue aka besday girl today!!!!

walaupun blog aku ni tak berapa cantik,dpt jugak gelaran 'beautiful award' dari sue..sedih tau blog lama mira tu kene hack somebody..dan terpaksalah buat blog yg baru..tp tak per..aku leh edit sikit demi skit utk cantik kan blog ni mcm owner blog yg tag aku suh wat tag ni..thanks puan sue...heee
rasaya dah lama tak mendesign...rindu lak aku pada bidang grafik...asik wat marketing jer kat ofis..hehehe...

in same time. aku nk menge 'tag' person2 ni seperti di bawah ini:
*asna cute (bakal pengantin)*

*ayie*

*norida hanim aka wadi unung*

*amalina aka melodiku*

*eddie77 aka fotografer*
*tak tahu la nk tag saper lagi..sbb sumanyer dah kene tag..huhuhu



tujuh perkara tentang diri aku....
1)suka think negative..
2)suka sgt nk mengamuk n marah2 time peyed..heee
3)suka wat org ketawa..
4)suka sgt membebel..
5)sgt sayang pd bunny pemberian dari sue..
6)seorang yg sgt clumsy..
7)sgt syg pd org yg syg pada aku..

7 perkara tentang diriku di atas,klu ada saper2 meluat,silalah muntah yer..hahahaha



that's it guys.... so pada yang terkena TAG AWARD ni, sebelum korang amik award, korang kena baca peraturan yang disediakan oleh pemberi award ni.... bukan susah pun, baca jek...


1. Thank & link the person that gave you the award.

2. Pass this award onto 15 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic

3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award

4. State 7 things about yourself.

***** the end****

 

7 comments:

Liliyuli said...

kena tag lagi...adeh. hehehe..
nnt i buat k...

dhamirah asilah said...

buat tau malina...jgn miss2 lagi..hee

xoxo said...

huhuhu..
ala slow2 ler nak edit blog..
bukan payah pun..
skrg byk yg free2..
rembat jer mane yg suke..
ngeengeengee...

Hafiz Yusof said...

belajar kawal marah..hahhaha

dhamirah asilah said...

embun:saper yg marah2 ni??

Rosli Arof said...

kita takde pun...

dhamirah asilah said...

alololo...nnti tunggu tag lain dari mira ea encik rosli..hehehe