Thursday, February 4, 2010

sue...

where ever u go...
where ever u disappear..
i always remember u..
even u've married now..
even u have husband now..
i'm stil ur fren forever..
but little jeles lor sbb u dah kawin..
heee...
tp...
im so sorry bout my new link ni..
mira igtkan sue dah tau...
mira nk jadi followers sue..
tp muka mira utk mira yg lama tu ada lg...
tak leh nk jadi followers...
sbnrnyer blog mira yg lama tu dah di pecah masuk oleh org luar..
sgt la BENGANG!!!
mira nekad wat gmail yg baru..
dan wat blog yg baru..
penat tau nk wat yg baru ni,sue...
nk cari blk kawan2 kiter...
nuffnang mira pun trs burn camtu jer..
gara2 org tak guna itu..
NOW...
i'm back..
STIL REMEMBER U,SUE...
miss u tau!!

7 comments:

Ms Sue said...

owhh... begitu..
tot mira nak lari dari sue!
hikhikhikhik...
xlew... sue dah kawen pun sue ttp nak berkwn ngan sumer org..
jgn nak jeles ok..
nnt mira pun kawen jugak..
time tu mira nnt rase ape yg sue rase..
semernya same jer..

p/s terharu la mira wat post ni utk sue..
take my advice k..
kalau de saper buat onar kat blog kita..
kita wat dang jer..
jnji kita kenal saper diri kita.

dhamirah asilah said...

macih sue.....

ayie said...

mira...pic wedding shar x der ker...

Rosli Arof / Foto Republic said...

bestfriend 4ever... :-)

dhamirah asilah said...

aie:alamk aie...masa sya kawin,mira tak sempat amik gmbr dgn dier..dier bz sgt time tu..huuu

yaya said...

hai mira!good to see u again..btw,cne leh jd cmtu?org tu hacked ur blog ke?

dhamirah asilah said...

yaya:somebody yg mira penah percaya td tlh mengambil kesempatan..huhuhuh