Thursday, February 18, 2010

KANTOI!!HAHAHAHA...

suatu petang..
aku meng 'park' kan keta kat sebuah stesen minyak di petronas kobena,tampoi..
sedang aku parking cantik punyer,tak perasan la pulak sebelah keta aku belah kiri aku tu ada sepasang kapel sedang BEROMEN!!!
WTF..
mulanya aku tak perasan..
tp lama2 aku terperasan mcm ada byg gerak2..
sedang aku msj member aku ni,kadang2 aku wat miskol kat member aku ni..
justeru itu,keta yg ada pasangan kapel beromen tu cepat2 bergegas kuar dari park tersebut..
aku jadi hairan la..
naper beredar??
IGT AKU NK REPORT KE JAIJ KER???
hahahaha.....
malu ker??
rileks la bro..
tempat awam tu...
siang2 buta lak tu nk wat pojek..
agak la wei!!!
dia igt tingkap tinted,pastu cover dgn tempat panas tu konon..
aku rabun2 ni pun stil nmpk la..
aduhai.....

6 comments:

ayie said...

ha..ha..ha...
lain kali mira g sergah jer diaorang terus.....
siang2 pon berani buat camgitu....

Hasnah said...

eeeeeee geli gilerrr. tah dh kawin ke belum tue.

dhamirah asilah said...

aie:nk sergah dorg..tp sorg2 time tu tak berani la aie..heeee


asna:msti la lum kawin asna..klu dah kawin tak kan sorok2 kot..hehehe

@nn said...

adoi..kantoi..xbole blah...ade gak couple bangang cmtu...hahaha

mama affan said...

dah x nyempat kot..da kawen oke la..x kawen mmh tah hape2..

dhamirah asilah said...

ann:tu namanyer dah tak igt dosa tu ann..

fikaryna:tu la pasal...