Monday, February 22, 2010

pc ofisku wat hal...DAMN!!!

bermula dari hari khamis iaitu bersamaan 18 feb 2010,pc ofis ku wat hal..tak tau la naper pc ni leh tak leh nk detect virus...patah kaki aku nk wat keje...dtg la org komputer utk membaik pulihkan cpu aku..mr kevin..nama yg tak asing lagi utk betulkan pc org2 telekom..
kemudian cpu ku dibawa oleh nyer..katanya dah tak leh nk selamatkan lagi..kene format semula..arghhhh!!!!!hbs suma data2 ku hilang t..aku cuma ada 2G jer utk back up alik keje2 aku..huaaaarrr!!!!tensionnya!!!!!!
tak bermaya betul aku nk bekerja...dtg pulak ada nenek sihir tu ckp aku tak buat keje..
banyak la cekadak dier ckp aku tak wat keje..suka2 ati jer mulut dier kan...naper??igt bwk netbook tak leh nk wat keje ker??aku back hand jgk kang...ke jeles dgn netbook comel aku ni...hahahahaha...
sat g aku update la skit pic aku tanpa pc ofisku...
biler la nk siap ni..tak sabar nk wat keje kat meja sendiri...huuuu

6 comments:

asna cute said...

rajin nak wat keje. separuh org bgus jugak sekali skala pc heng nie. sbb boley alik umah terus hehe

aRi sHu said...

bukan nenek sihir la mira..nenek kebayan kan..hehe..memang mulut %&%#* itu nenek..

Ms Sue said...

huyoo..
jahatnye nenek kebayan ala2 sihir tu..
bukan nenek la shud..
tapi nenen... hahaha

dhamirah asilah said...

asna:masalh nyer bukan tak leh ngular..keje mira ni base on perfomance..biler tak wat keje sehari,prestasi kiter menurun nnti...huhuhuh


cud:mmg BANGANG giler la nenek sihir tu...KOYA PAROK!!!!

SUE:nenen???sensored la sue ni...huuu

fikaryna said...

kang keje tangguh2 banyak la nanti ek..sian mira..saba je ler..

Jejaka Desa said...

Dapat la rehat sikit Mira oi...