Sunday, December 5, 2010

customer nk ngorat...???

telefon ofis ku berdering..
kring...kring...

aku: hello,Telekom Johor Bahru..
cust: hello...assalammualiakum..ni cik mira ker???
aku: w'salam...yer sy mira...
cust: cik mira,sy dah byr hbs dh td bil telefon dgn streamyx kat tmpoint tmn u..
aku: ok,boleh sy dpt kan no akaun yg en byr td?

selepas mengupdate data dari customer...

cust: cik mira ni budak lagi ker??
aku: ????
cust: cik mira ni dh kawin ke belum??umur baper??
aku: blm kawin lg...umur???teka arr...
cust: msti dlm 23 tahun ni...
aku: hahahaha(ketawa dlm hati)...tak lah...tmbh lg 2 tahun....
cust: ye ke??mcm tak cayer jer...biler nk kawin??dh ada bf??
aku: insyaallah...no comment...(ceh...mcm artis lak...hahaha)
cust: ooo...sy pun tua setahun jer dari cik mira..
aku: oooo ye ke...tak per la encik...nnti klu talian ada masalah,boleh kol no ofis ni yer..terima kasih krn buat byrn td..
cust: ok cik mira...terima kasih cik mira...

customer tu mcm bengang jer aku trs tukar topik..heeee

sekian....


4 comments:

♥e'in♥ said...

hahah.. sambil2 laa 2.. =) mira... leh tunjuk tutorial cara pakai shawls gipsi x??

dhamirah asilah said...

shawl gipsi yg maner yer???hehehe...t mira tunjukkan tutorial nyer k..permintaan ni..hehehe

*luv Syahnia* said...

ada pminat lah kak..
ingt dia dpt lah tu nak ngorat..
jgn bg can..ihikihik

dhamirah asilah said...

tackle ada makner tu ain..nk dpt diskaun katakan..hehehe