Wednesday, August 25, 2010

klu dh jodoh tak ke mana kan....heee

sebelum tu nk sengih jap...
okeh...
hehehehe...
tak sangka tau leh jumpa alik pic ni masa tgh sibuk2 kemas umah ritu..
belek punyer belek album lama2 tu..
terjumpa lak pic ni..
pic ni sbnrnya dh lama dh...
4 tahun yg lepas cm gitu la..
lokasi:kampung linggi,nogori sombilan,kg den tu jang..hee
mamat ni dtg kg aku nk jmpa aku la kononnyer..hee
masa ni aku dan dier tak der la status 'kapel'..
just angkat2 jer..oppss...
tp tak sangka tahun ni kitorg jumpa blk...
dgn kejutan yg besar iaitu pasangan *kekasih*..
*sila lah muntah pd yg tak leh bla dgn status itu*
heee...
gmbr ni sgt2 klakar...
yg aku berambut kerinting mcm nyonya sesat...
dan si dier lak berambut pnjg mcm mat tut...
heee...

6 comments:

Fane Davis said...

wahhh!!!menjadi juga hubungan tuh kan..tak sia-sia dia datang kampung jumpa.hhehe....semoga bahgia selamanyer...

Jejaka Desa said...

Jaman dulu2 la ni...Banyok kenangan tu...

dhamirah asilah said...

fane:tu nama nyer jodoh kan...thanks fane....!!

dhamirah asilah said...

jejaka desa:byk sgt2 kenangan tau...t mira kongsi sama2 gi ea..heee

hidrawr said...

wah cik dhamira , finally you found my beby bloggy :) tengs yang .

mira mira ; awak cantek oke pakai tudung .

*hopefully longlasting oke mira :)
i'll oweys pray fer your happiness . amin

dhamirah asilah said...

amin ya rabbal alamin...thanks yang....