Sunday, August 15, 2010

DALAM RUMAH ADA taman mini....

cantik kan rumah ni....
dlm rumah pun ada taman..
biasanyer kat luar jer kan ada halaman...
tp taman dier comel jer..
rasa mcm nk beli jer...
ecehhh...
insyaallah...

ni pulak contoh decoration utk dining hall...
so sweet for the big mirror...
i like...

ni lak model tgh berdiri di balkoni bilik utama di tgkat atas...
ahakss...

ni la rumah yg i minat tu view dari pandangan luar..
agak2 lagi baper tahun la nk dpt rumah sendiri mcm ni kan...
rumah kat jb ni faham2 jer...
sumanyer 250K keatas...
insyaallah...
maner la tau kan tahun depan ker...
hehehehe...
amin...

7 comments:

aRi sHu said...

aminn..org ckp rezeki murah org yg nak tunang ni..mudah2an boleh beli rumah ni eh..

dhamirah asilah said...

insyaallah,cud...hope kiter dpt umah sebelah2..heee...tp cud,maybe mira kene duk kelantan dulu...dh lama skit baru dpt duk jb...huhuhuhuhu

Aziati Wan Haron said...

wah.. ini where in jB?

dhamirah asilah said...

asiati:yup..in jb....

Fane Davis said...

wahh....rumah memang macam syurga lah bila dapat sebijik macam kat atas tuh..hehhe....
dapat juga tuh sebikij rumah macam tuh nanti..kan.kan.

dhamirah asilah said...

fane:usaha tangga kejayaan...insyaallah...

pilotHans said...

klo 250k kt KL dpt laa umah 60*20 yg 2nd hand..yg br ade satu 60*18 tp satu jer whole klang valley...

umah corner lot camtue ade laa 400k...jgn mimpi laa 250k..JB sekalipun :(

cheers