Monday, March 14, 2011

minggu jemputan...

tak sangka harini jer aku ada 4 jemputan dlm satu hari...
mula2 tu excited sgt nk pegi...
pegi rumah pertama,alhamdulillah...masih ok...
second jemputan,masih ok lagi...
third jemputan dah mula2 sakit2 kepala...
mgkn kah sebab cuaca yg pns sgt?
mcm maner pulak jemputan mlm ni???
adakah aku dpt pegi atau tidak???
rasanyer badan ni dah terlalu lemah...
sakit kepala mula semakin rancak..
mgkin aku tak cukup rehat...
ye la...sebuk wat latihan futsal....
cheerleading lg...
pastu badminton lak...
haisshhhh...
tp aper pun,dpt gak aku snap beberapa pic aku yg dh tgh skt kepala dlm keta td...
layannnzzzzzzzzzz..heee
*pening2 pun masih lagi boleh minum chocolat blended*
heeee

4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

hiks.comel
:)

::FAIZ FARISH:: said...

sory lama tak singah sini, agak bz

dhamirah asilah said...

anisa:comel tang maner tu..heee

dhamirah asilah said...

faiz:its ok...