Monday, February 28, 2011

sebelum dan selepas

hasil kerja tanganku buat yang pertama kali setelah sekian lama meninggalkan dunia makeup kan org..heeee
aku di kejutkan dgn satu permintaan dari jiran sebelah umah aku..
nk sgt2 aku make up kan dier..
tak tau np kak ima suh aku??
adakah aku slalu make up??
atau adakah dier berkenan dgn cara aku make up??
oh tidak...
tidak ku sangka...
ada org mahu kan perkhidmatanku...
just see this pic before n after..
n u can comment me if ada yg suka atau pun tidak..
heee
before
-
-
-
-
-
-
-
-
-
dup dap dup dap
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jeng jeng jeng
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
after


ok tak??
for the first time i did...
but..
she's proud of me...
hehehehe..







8 comments:

ayie said...

cewah...
hehehee

::FAIZ:: said...

blh jd make up artis Erra ni. heheheehe

dhamirah asilah said...

ayie:just suka2 jer yie..boring tak tau nk wat per..heee

dhamirah asilah said...

faiz:insyaallah..hehehe

sarah mohamad said...

jojes dear :)
ada bakat nih. hihi

dhamirah asilah said...

thanks sarah....

PinKy MoMMa said...

eh kamu pun suka make up ye..hihi
sama la kite..kak pinky pun suka!

boleh check kat my side bar..

psst folo sini dear.. ;)

dhamirah asilah said...

suker la sis....mcm best jer kan...heeee